Prosinec 2014

KONEC

21. prosince 2014 v 14:42 | Reka
Ahoj lidi, je mi to moc líto, ale už mě nebaví blogařit a hlavně už nemám o čem. Moc se omlouvám, ale končím to tady. Děkuji všem affs a návštěvníkům blogu, kteří navštěvovali můj blog. Ahoj Zamračený

Jak na učení

3. prosince 2014 v 19:23 | Reka
Ahoj, v předminulém článku jsem vám slibovala článek na téma jak se správně učit, tak tady ho máte. Pololetí nám klepe na dveře a s ním i různá zkoušení, písemky a pololetní testy. V tomto období je Štědrý den každý, kdy se nepíše písemka nebo není domácí úkol. Snad se Vám článek bude líbit :).

Před učením: Uvědomte si, že učení je zatěžující a energeticky náročné. Proto bychom se neměli učit, když máme špatnou náladu nebo jsme unavení. Pozor ale, abychom si nevsugerovávali, že je nám špatně atd., abychom se nemuseli učit. Když nemáme dobrou náladu a sedneme hned k učení, tak se stejně skoro nic nenaučíme, protože budeme neustále nad něčím jen ne nad učením přemýšlet. Dejte se do pohody, pusťte si oblíbený film, zajděte ven a tak různě.

Až budete mít dobrou náladu, tak potom přemýšlejte o učení. Uvedeme si další příklad, jako je spaní. Známe to všichni, přijdeme ze školy po odpoledce, jsme unavení, ale další den je velká písemka, tak jsme si řekli, že se budeme učit klidně až do večera. CHYBA! I kdyby jste se učili nonstop čtyři hodiny, tak si stejně z toho další den nic pamatovat nebudete. V takovém případě je nejlepší si na hodinku, na dvě zdřímnout a nabití energií se klidně jen hodinku učit, rozhodně si toho zapamatujete víc, než jsem uvedla v předchozím případě.

Rozhlédni se po místnosti ve které se budeš učit, nejpravděpodobněji to bude tvůj pokojíček. Vidíš všude ty poházené věci po zemi, mikiny na židli a různé věci na stole, které tam nemají vůbec co dělat? Pokud ne, tak sis právě ušetřil/a trochu času. Pokud ano, tak to rychle ukliď, nebo aspoň ty věci schovej na jedno místo, kde je neuvidíš. Otevři okno, ať máš dostatek kyslíku a pořádně to (smrad) vyvětrej. Teď už se konečně dostáváme k očekávané části.